Natural Health Science

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

ΝΕΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ NHS

Προσεχώς: Νέο παράρτημα στα Δυτικά προάστεια στο κέντρο Περιστερίου.

Εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. λειτουργεί με άδεια από το Υπουργείο παιδείας -ΕΟΠΠΕΠ ως ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1-2
και είναι ενεργό μέλος των πανευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών RE.FOR.MED και U.E.N. (Président de l’Union Européenne de Naturopathie)

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός N.H.S. (Natural Health Science) είναι η πρώτη αναγνωρισμένη σχολή από - -

Ομοιοπαθητική

Ο πατέρας της Ιατρικής, Ιπποκράτης, τον 5ο αιώνα π.Χ., έγραψε ότι υπάρχουν δύο θεραπευτικές μέθοδοι. Η θεραπευτική μέθοδος των ομοίων και η μέθοδος με τα αντίθετα.

omoiopathitikh1.jpg

Έδινε πάντα  βάση στη μελέτη, παρατήρηση και επιρροή των εξωτερικών παραγόντων καθώς και την πίεση που ασκούσαν πάνω στο ανθρώπινο σώμα. Απέδειξε ότι οι διάφορες ασθένειες ήταν αποτέλεσμα της επιρροής  εξωτερικών παραγόντων και όχι τιμωρία των Θεών.

Η Θεραπευτική των Ομοίων δεν υιοθετήθηκε ποτέ από τη συμβατική Ιατρική παραμένοντας σχεδόν άγνωστη για περίπου μία χιλιετία. Η μόνη της  εφαρμογή ήταν από ανθρώπους της υπαίθρου.

Ο Παράκελσος μεγάλη μορφή του μεσαίωνα  ήταν αυτός που επανέφερε τη Θεραπευτική των Ομοίων. Πιστεύοντας στη δύναμη του ανθρώπινου οργανισμού να αποκαθιστά κάθε διαταραχή, έβαλε σε εφαρμογή τη μέθοδο των ομοίων και έδινε ένα φάρμακο κάθε φορά. Συνέστησε την χρήση μικρών δόσεων και καταδίκασε την βάρβαρη χρήση τοξικών μετάλλων στην Ιατρική. Τόνισε ότι εξαρτάται αποκλειστικά από την ποσότητα αν μια ουσία θα δηλητηριάσει ή θα θεραπεύσει. Συνήθιζε να λέει ότι ο δημιουργός σημάδεψε όλα τα θεραπευτικά μέσα με κάποια χαρακτηριστικά που φανερώνουν την θεραπευτική τους χρήση. Η πολύτιμη γνώση και η μελέτη του πάνω στα βότανα, στα ορυκτά αλλά και στα τοξικά δηλητήρια εφαρμόστηκαν για πάνω από διακόσια χρόνια.

Ο Σάμουελ Χάνεμαν (Samuel Hahnemann)  ένα από τα ποιο λαμπρά ονόματα της ιστορίας της Ιατρική ήταν αυτός που συγκέντρωσε τις γνώσεις των προκατόχων του  αναπτύσσοντάς ένα ολοκληρωμένο θεραπευτικό σύστημα.  Αυτό από μόνο του είναι ένα θαυμάσιο επίτευγμα αν σκεφτεί κανείς ότι τα περισσότερα θεραπευτικά συστήματα χρειάζονται αιώνες για να ολοκληρωθούν. Παρόλο που ο ίδιος ήταν ιατρός ποτέ δεν εφάρμοσε την ιατρική στην πράξη. Εκφράζοντας τη γνώμη του για την ιατρική εκείνης της εποχής είχε δηλώσει: «Δεν μπορώ να βρω λογικό υπόβαθρο στην εφαρμογή της. Είναι δύσκολο να βάλω σε πράξη μια μέθοδο που παρατείνει τον πόνο και την αρρώστια  κάνοντας την πιο επικίνδυνη στην εξέλιξη της….».

Το  πρόγραμμα της Ομοιοπαθητικής είναι  αναβαθμισμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε θεραπευτή.

Χωρίζοντας το κυρίως πρόγραμμα σε τρεις ανεξάρτητες ενότητες, είναι πλέον επιλογή του κάθε θεραπευτή πόσο θέλει να εμβαθύνει στον χώρο της Ομοιοπαθητικής.

Ξεφύγαμε από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, απλοποιώντας την διαδικασία  με εφαρμοσμένες μεθόδους του εξωτερικού. Το θεωρητικό κομμάτι καλύπτεται από προβολή βίντεο ώστε να μην χάνεται η πληροφορία και να διευκολύνεται η εκμάθηση.

Η παραδοτέα ύλη μπαίνει αμέσως στην εφαρμογή.

Παρέχονται γραπτές σημειώσεις και τα βασικά βιβλία.

  • Με την ολοκλήρωση του τριετούς προγράμματος της Ομοιοπαθητικής, ο κάθε σπουδαστής μπορεί αν το επιθυμεί να παρατείνει τις σπουδές του με τη μέθοδο Distance Learning μέχρι και DHM Doctorate in Homoeopathic Medicine  με το αναγνωρισμένο κολλέγιο της Αγγλίας και Αμερικής B.I.H. Σε συνεννόηση με τον καθηγητή.
  • Δυνατότητα εγγραφής στον πανευρωπαϊκό οργανισμό για την αναγνώριση της μη συμβατικής Ιατρικής «REFORMED» www.reformed-eu.org  

Νέο Πρόγραμμα Εκμάθησης Κλασσικής Ομοιοπαθητικής

Η εκμάθηση της εξαίσιας αυτής εναλλακτικής προσέγγισης έχει περάσει μέσα από διαφορετικά ρεύματα κουλτούρες και προσεγγίσεις. Είναι λοιπόν κατανοητό γιατί υπάρχουν διαφορετικές σχολές που η καθεμιά υποστηρίζει ίσως δογματικά μια συγκεκριμένη μεθοδολογία ανάλογα το ρεύμα επιρροής του διδάσκοντα. Δεν θα υποστηρίξω ότι κάποια μεθοδολογία είναι καλύτερη από την άλλη αλλά σίγουρα μπορώ να πω ότι μέχρι τώρα σχεδόν κανείς στην Ελλάδα δεν τόλμησε να παρουσιάσει αυτή την θαυμάσια μέθοδο συμπληρωματικής Ιατρικής σαν σύνολο παρά μόνο αποσπασματικά.

Σαν αποτέλεσμα ο νέος ομοιοπαθητικός ή ο οποιοσδήποτε ήθελε να μάθει Ομοιοπαθητική να πέφτει πάνω σε ένα τοίχο δυσκολιών. Κι αν κάποιος ξεπερνούσε αυτές τις δυσκολίες σύντομα θα έβρισκε μπροστά του την αμφιβολία και την αβεβαιότητα αν κάνει σωστά αυτό που διδάχτηκε.

Η φαινομενική δυσκολία εκμάθησης της Ομοιοπαθητικής απέτρεψε πολλούς επαγγελματίες υγείας Ιατρούς ή μη από την εκμάθηση της στερώντας έτσι την ευκαιρία σε χιλιάδες ίσως άτομα να δοκιμάσουν μία άλλη προσέγγιση υγείας.

Κατά γενική ομολογία προσωπική, συνεργατών μου και καταξιωμένων συγγραφέων η μέθοδος διδασκαλίας πρέπει να είναι απλή, κατανοητή, ολοκληρωμένη αλλά πάνω από όλα εφαρμόσιμη!!

Αυτός είναι ο στόχος του Α' Έτους διδασκαλίας στην NHS

Αρχικά ο μαθητής μαθαίνει ιστορία της Ιατρικής καθώς και την κατανόηση των αρχών και φιλοσοφίας της Ομοιοπαθητικής.

Γίνεται αναφορά σε ένα μεγάλο αριθμό ευρείας εφαρμογής ομοιοπαθητικών σκευασμάτων καθημερινής χρήσης μαζί με την πρακτική εφαρμογή τους στις πρώτες βοήθειες. Όταν κάποιος δεν γνωρίζει τα βασικά πως μπορεί να αντιμετωπίσει σύνθετα προβλήματα;

Ο τρόπος διδασκαλίας είναι διασκεδαστικός απλός με πολλά slides συνδυασμός εικόνας ήχου και απλών ευχάριστων εργασιών χωρίς να επιβαρύνεται ιδιαίτερα το καθημερινό πρόγραμμα του μαθητή

Επίσης συμπεριλαμβάνεται μέρος από κλινικές εφαρμογές όπως δηλαδή ξεκίνησε στην βάση της η Ομοιοπαθητική από τον Ιδρυτή της

Επιπρόσθετα συμπεριλαμβάνεται η ενότητα των Βιο-Χημικών Αλάτων Schussler. Πρόκειται για ανεξάρτητη ενότητα μέρος της Ομοιοπαθητικής μεθοδολογίας με λεπτομερή περιγραφή συσχετισμό με άλλα σχήματα και μεθοδολογία πολύ χρήσιμο για όλους τους επαγγελματίες υγείας. Συνδυάζοντας απίστευτο υλικό με ενδείξεις στο πρόσωπο και άλλα μέρη του σώματος που θα βοηθήσει στην χορήγηση και χειρισμό του συστήματος. Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στην επί μέρους ενότητα.   

Πρόγραμμα 'Α Έτους:

  • Ιστορία της Ιατρικής και της Ομοιοπαθητικής Θεραπευτικής
  • Αρχές και νόμοι της Ομοιοπαθητικής
  • Πηγές ομοιοπαθητικών σκευασμάτων
  • Δυναμοποιήσεις
  • Τρόποι φροντίδας και λήψης των ομοιοπαθητικών σκευασμάτων
  • Νόμοι κατεύθυνσης του θεραπευτή
  • Πρώτες βοήθειες με την Ομοιοπαθητική
  • Βιοχημικά Άλατα Schussler
  • Τρόπος ανάλυσης και λήψης ιστορικού
  • Γνωριμία με τα ομοιοπαθητικά σκευάσματα
  • Ομοιοπαθητική Στο Μυοσκελετικό
  • Αποτοξίνωση και Ομοιοπαθητική
  • Σύνθετα ομοιοπαθητικά σκευάσματα
  • Πρακτική εξάσκηση
  • Βιβλιογραφία

Το κάθε ακαδημαϊκό έτος αποτελεί μία ανεξάρτητη ενότητα δίνοντας την δυνατότητα σε κάθε θεραπευτή να προσαρμόσει τις σπουδές του στις δικές του ανάγκες και πόσο θέλει να εμβαθύνει τη θεραπευτική τέχνη της Ομοιοπαθητικής.

Το Α' Έτος, χωρίς περικοπές από τη βασική ύλη, βάζει τις σωστές βάσεις για όλους όσους θέλουν να γίνουν επαγγελματίες ομοιοπαθητικοί.

Η γνώση που προσφέρει το Α' Έτος είναι αρκετή για να χρησιμοποιήσει κάποιος την Ομοιοπαθητική συμπληρωματικά με άλλες θεραπευτικές επιστήμες.

Υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης με τη μέθοδο Distance Learning σε εννέα ενότητες και τρεις συναντήσεις στα εξής σαββατοκύριακα: 19-20 Δεκεμβρίου  2015, 23-24 Ιανουαρίου και 26-27 Μαρτίου 2016

'Β Έτος - Εκμάθησης Κλασσικής Ομοιοπαθητικής

omoiopathitikh3.jpgΣτόχος μας στο δεύτερο έτος είναι η αξιοποίηση και διεύρυνση της γνώσης του Α' Έτους. Εδώ συμπεριλαμβάνονται βαθύτερες φιλοσοφικές και πρακτικές έννοιες  καθώς και η ανάλυση μοντέρνων και κλασσικών προσεγγίσεων παγκοσμίως.

Γίνεται αναφορά σε μεγάλους συγγραφείς έλληνες αλλά και ξένους ώστε ο μαθητής να αποκτήσει την δικιά του σφαιρική άποψη και όχι στεγνά θεωρίες και δογματισμούς. Θα αναλυθεί εκτεταμένα ο ρόλος διαφόρων φιλοσοφικών ρευμάτων που πάντα είχαν επιρροή στα ιατρικά συστήματα.

Αρχικά θα αναλυθούν τα πολύχρηστα ομοιοπαθητικά σκευάσματα σαν μοναδικές οντότητες με κλινικές ενδείξεις και τι πραγματικά ισχύει στην εφαρμογή της Ομοιοπαθητικής.

Επέκταση και απλούστευση του χειρισμού των δυναμοποιήσεων και η αξιολόγηση τους σε όλο τους το φάσμα. Οι κληρονομικοί ή μιασματικοί παράγοντες νόσου θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε προδιαθέσεις βαθιά ριζωμένες στην ανθρώπινη ύπαρξη. Επίσης το δεύτερο έτος συμπεριλαμβάνει μεθόδους πρόληψης ίσως ότι καλύτερο έχει να προσφέρει η Ομοιοπαθητική.

Στην εποχή μας βομβαρδιζόμαστε καθημερινά από χιλιάδες χημικούς παράγοντες με αποτέλεσμα γήρανσης και αρρώστιας των ιστών. Κατ' επέκταση θεωρήσαμε απαραίτητο την εισαγωγή ήπιων και αποτελεσματικών μεθόδων αποτοξίνωσης όπως η Γεμμοθεραπεία. Η μέθοδος χρησιμοποιείται ευρέως από την γαλλική σχολή με απίστευτα αποτελέσματα, υποστηρικτικά και θεραπευτικά.  

Συμπληρωματικά κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ανάγκη της σωστής διατροφής της στέρησης πολύτιμων συστατικών από τις νεκρές τροφές ή το γρήγορο φαγητό. Πιστεύω κάποιος μπορεί να παραμείνει υγιής ή να θεραπευτεί από οποιοδήποτε πρόβλημα εάν το σώμα του λαμβάνει τα απαραίτητα συστατικά που συντελούν στην υγεία των δομών. Για αυτό το λόγο στο Β' έτος θεωρήσαμε απαραίτητη την εισαγωγή θεραπευτικών υπερ-τροφών και αδρών θεραπευτικών σκευασμάτων    

Σε αυτή την ενότητα θα διδαχτούν συνδυασμοί ομοιοπαθητικών σκευασμάτων με την εφαρμογή τους σε παθολογικές βλάβες.

omoiopathitikh3.jpgΗ Ομοιοπαθητική είναι μια μέθοδος χορήγησης Γαλλινικών σκευασμάτων. Για να είναι ολοκληρωμένη χρειάζεται κάποια προγνωστική μέθοδο και η  μόνη «συμβατή» που εναρμονίζεται είναι ο Βιο-συντονισμός. Συμπεριλαμβάνοντας την τεχνολογία αυτών των συσκευών, στο δεύτερο έτος, ο ομοιοπαθητικός έχει ξεκάθαρη εικόνα τι συμβαίνει σε νοητικό και σωματικό επίπεδο του πελάτη του. Η συσσωρευμένη γνώση των δύο ετών έρχεται απλά σαν επιβεβαίωση του αποτελέσματος της ανάλυσης από τον Βιο-συντονισμό. Έτσι ο ομοιοπαθητικός είναι σίγουρος πλέον ότι η συχνότητα του σκευάσματος εναρμονίζεται με το ενεργειακό επίπεδο του πελάτη του.   

Τέλος θα αναλυθούν όλες οι μεθοδολογίες και τάσεις στην Ομοιοπαθητική παγκοσμίως.  

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

  • Μελέτη στο Όργανον της Θεραπευτικής Τέχνης
  • Γεμμοθεραπεία
  • Λιθοθεραπεία
  • Λήψη Ομοιοπαθητικού Ιστορικού
  • Ανάλυση και μεταφορά των συμπτωμάτων στα ευρετήρια (Repertories)
  • Γνώση των ομοιοπαθητικών σκευασμάτων
  • Επιλογή δυναμοποιήσεων
  • Χαρακτηριστικά γνωρίσματα των σκευασμάτων
  • Ομοιο-προφύλαξης
  • Οργανοθεραπεία
  • Αυτισμός
  • Υπερ-τροφές, αποτοξίνωση
  • Προστασία από την ακτινοβολία
  • Χρόνιες παθήσεις Πάρκινσον, Αλζχάιμερ  
  • Ισοπαθητική
  • Ιδιοσυγκρασία - Γενότυπος - Φαινότυπος
  • Συνδυασμένα ομοιοπαθητικά σκευάσματα
  • Πρακτική εξάσκηση
  • Μιασματικοί παράγοντες και προδιαθέσεις νόσου
  • Μεθοδολογίες Jan Scholten, Sankaran κ.α.
  • Βιβλιογραφία.

Το Β' Έτος αποτελεί μία ανεξάρτητη ενότητα όπως και το Α' Έτος.

'Γ 'Ετος - Ομοιοπαθητική Θεραπευτική στην Πράξη

Το Γ' Έτος βάζει σε εφαρμογή όλη τη γνώση που αποκτήσαμε από τις προηγούμενες ενότητες. Τα εξειδικευμένα μαθήματα προετοιμάζουν τον θεραπευτή για τη μετέπειτα επαγγελματική του πορεία. Αποτελεί και αυτό μία ξεχωριστή αλλά μοναδική ενότητα αφού για πρώτη φορά η θεωρία γίνεται πράξη. Το Γ έτος γίνετε με τη μέθοδο Distance Learning σε εννέα ενότητες (Με 3 υποχρεωτικές συναντήσεις στις εγκαταστάσεις της σχολής στις εξής ημερομηνίες: 5 και 6 Οκτωβρίου, 30 Νοεμβρίου και 1ηΔεκεμβρίου, 10 και 11 Μαΐου (3 Σαββατοκύριακα) συν την διπλωματική εργασία σε συνεννόηση με τον καθηγητή

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις εξής εξειδικευμένες ενότητες:

  • Ομοιοπαθητική στα παιδιατρικά περιστατικά
  • Ομοιοπαθητική στην εφηβεία
  • Ομοιοπαθητική στην εγκυμοσύνη
  • Ομοιοπαθητική στον τοκετό
  • Ομοιοπαθητική στις γυναικολογικές διαταραχές
  • Ομοιοπαθητική στις χρόνιες παθήσεις
  • Πρακτική άσκηση σε ιστορικά
  • Ομοιοπαθητικά προγράμματα στον υπολογιστή για την ανάλυση των ιστορικών
  • Πρακτική εξάσκηση στον υπολογιστή
  • Τελικές εξετάσεις

Προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο Γ' Έτος είναι η ολοκλήρωση του πλήρους προγράμματος της Ομοιοπαθητικής Α' και Β' Έτους στη ΝΗS ή σε άλλη σχολή Ελλάδας ή εξωτερικού.

Οι απόφοιτοι από το πλήρες πρόγραμμα της Ομοιοπαθητικής θα έχουν υποστήριξη από τους καθηγητές για ένα χρόνο μετά την αποφοίτησή τους.

Στους αποφοίτους του 3ου έτους παρέχετε Δίπλωμα

Δικαίωμα παρακολούθησης

Έχουν όλοι όσοι ολοκλήρωσαν το Α' Έτος της Ομοιοπαθητικής στη NHS ή εφάμιλλου ιδρύματος στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο Β' Έτος αποτελεί η πιστοποιημένη γνώση ανατομίας, φυσιολογίας και παθολογίας.

Πρόγραμμα:

ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ
Α' Έτος
Ομοιοπαθητική
ΕΝΑΡΞΗ

22 Οκτωβρίου 2016

ΛΗΞΗ

21 Μαΐου  2017

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΣΕ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

22 και 23 Οκτωβρίου, 19 και 20 Νοεμβρίου 2016, 21 και 22 Ιανουαρίου,  18 και 19 Φεβρουαρίου, 18 και 19  Μαρτίου, 22 και 23 Απριλίου, 20 και 21 Μαΐου 2017

ΩΡΕΣ

10:30πμ-5:30μμ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Ελάχιστη συμμετοχή τμήματος 12 άτομα. Μέγιστη 20

ΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Εγγραφή: 150 €

Δίδακτρα: 2000 € σε τρεις δόσεις (Οκτώβριο-Ιανουάριο-Απρίλιο) ή με πιστωτική κάρτα σε 10 άτοκες δόσεις.

Έγκαιρη προεξόφληση έως τέλος Οκτωβρίου έκπτωση 15% άνεργοι 20%.
Για τους σπουδαστές του N.H.S. ειδικές τιμές σε συνεννόηση με την γραμματεία

( ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: EUROBANK: 0026.0189.10.0200108607 ή ALPHA BANK: 182-00-2310007952)

Β' Έτος
ΕΝΑΡΞΗ

Οκτώβριο

ΛΗΞΗ

Ιούνιο

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΣΕ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

-

ΩΡΕΣ

10:30πμ-5:30μμ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Ελάχιστη συμμετοχή τμήματος 12 άτομα. Μέγιστη 20

ΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Εγγραφή: 150 €

Δίδακτρα: 2000 € σε τρεις δόσεις (Οκτώβριο-Ιανουάριο-Απρίλιο) ή με πιστωτική κάρτα σε 10 άτοκες δόσεις. Έγκαιρη προεξόφληση έως τέλος Οκτωβρίου έκπτωση 15% άνεργοι 20%.

( ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: EUROBANK: 0026.0189.10.0200108607 ή ALPHA BANK: 182-00-2310007952)

Γ' Έτος
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

8 και 9 Οκτωβρίου, 5 και 6 Νοεμβρίου, 3 και 4 Δεκεμβρίου 2016, 7 και 8  Ιανουαρίου,

4 και 5 Φεβρουαρίου. 4 και 5 Μαρτίου, 6 και 7 Μαΐου 2017

Διπλωματική εργασία σε συνεννόηση με τον καθηγητή

ΩΡΕΣ

10:30πμ-5:30μμ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Ελάχιστη συμμετοχή τμήματος 12 άτομα. Μέγιστη 20

ΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Εγγραφή: 150 €

Δίδακτρα: 2.000 € σε τρεις δόσεις  ή με πιστωτική κάρτα σε 10 άτοκες δόσεις.

Έγκαιρη προεξόφληση έως τέλος Οκτωβρίου έκπτωση 15% άνεργοι 20%.

(ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: EUROBANK: 0026.0189.10.0200108607 ή ALPHA BANK: 182-00-2310007952)

ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΛΛΟΣ - ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΖΙΚΑ
ΑΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΒΙΟΧΗΜΙΚΑ ΑΛΑΤΑ ΣΟΥΣΛΕΡ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ 18 και 19 Μαρτίου 2017
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ 21-22 Ιανουαρίου και 18-19 Φεβρουαρίου  2017
ΒΙΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ 5  Μαΐου 2017
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: